Defensive Carry banner

Wat is er geworden van de 30 Super Carry???

6.6K views 43 replies 27 participants last post by  Mike1956  
#1 ·
Het kaliber is dus al bijna twee jaar uit en er is weinig discussie meer over. Het leek een interessant kaliber met potentie, maar na wat online onderzoek lijkt Federal er zelfs geen interesse meer in te hebben. Tenzij er natuurlijk iets achter de schermen gebeurt waar de vuurwapengemeenschap niets van weet. Heeft iemand op deze site iets gehoord???

#3 · (Edited)
Het was vanaf het begin een flop. Een patroon die doet wat 9 mm doet, gekamerd in 9 mm grote pistolen, met slechts een kleine toename in capaciteit, in een markt van micro-compact 9 mm pistolen die toch al meer dan 10 patronen bevatten.

Het enige goede dat het heeft gedaan, is dat .30 SC een goede bron van messing is nadat er wat werk is gedaan voor mensen die 7,65 mm Longue willen laden.

#10 ·
Wat was het probleem dat niet bestond?
Moet je het probleem niet kennen voordat je weet dat het probleem niet bestaat?
Ik vraag me gewoon af. Ik denk dat de reden eenvoudiger was dan een probleem dat niet bestond.
Het heeft meer te maken met de wapenbedrijven die met iets anders komen waar mensen geld aan kunnen uitgeven. Verbetering in iets of niet.

#11 ·
Het bezorgde de 9 mm-kliek in ieder geval een tijdje de zenuwen. Persoonlijk dacht ik dat een afgetunede variant in de 250 fpe-klasse nuttig zou zijn geweest als de wapens passend hadden kunnen worden gemaakt.

• Like
Reactions: BamaT
#16 ·
Zag er interessant uit toen het voor het eerst uitkwam, maar niet interessant genoeg voor mij om een ​​wapen/munitie/enz. te kopen om het te proberen. Ik vroeg me af of het zou aanslaan, maar dat is duidelijk niet gebeurd. Zoals anderen al hebben opgemerkt, was het verschil met 9 mm niet ZO groot, en gezien de kosten van het aannemen van een totaal ander kaliber, kon het de meeste wapenbezitters niet schelen.

#18 ·
Wat is er geworden van de 30 Super Carry???

Zie .45 GAP

;)
.45 GAP was een heel ander beest.

1. Het was GLOCK die hun weddenschappen indekte als de Clinton AWB niet zou aflopen. Het doel was om de GLOCK 17 tien patronen van de grootste patroon die erin paste te laten bevatten.
2. De .45 GAP werd aangenomen door vijf staatsagenturen en talrijke provinciale en gemeentelijke instanties in het hele land. Ik droeg .45 GAP als onderdeel van mijn LE-carrière.
3. De .45 GAP deed wat het adverteerde te doen. Het was in staat om een .45 ACP defensieve lading in een 9mm frame pistool te krijgen.

Ik vind de .45 GAP eigenlijk wel leuk en het was en is een goede patroon. Het had gewoon twee problemen.

.40 S&W was al gevestigd in de LE-markt als "DE POLITIEPATROON DIE .45 ACP DOET IN EEN 9MM SZED GUN" en de Clinton AWB eindigde, dus mensen konden 15rd GLOCK 22s en 17rd GLOCK 17s kopen. Dat doodde alle steun voor de patroon.

Eerlijk gezegd, als .45 GAP in de vroege jaren 90 was uitgebracht in plaats van .40 S&W, zou het veel beter zijn gegaan.

.30 SC is nog nooit door een instantie aangenomen en heeft ook geen slechteriken door agenten laten roken. .45 GAP bleek in die rol zeer gunstig te zijn en de NYSP vond het vooral leuk hoe het slechteriken zes voet onder de grond bracht.

#23 ·
Ik dacht ook dat de GAP het beter zou doen... dacht eigenlijk dat het een geweldig idee was voor degenen die geloven in een groter gat aan het begin... en de HP-munitie van kleinere kalibers niet vertrouwen om altijd uit te groeien tot minstens een gat van 45 kaliber.

Wat betreft de 30 super carry... het blijft relevant in één cruciaal aspect... Het zal waarschijnlijk de laatste van de munitie/handvuurwapens zijn die nog in de schappen van de dealers liggen in de 3e week van een andere extreme, langdurige publieke paniekkoopwoede... dus we kunnen ons er tenminste mee troosten dat degenen die nogal laat bij de 2A komen, iets anders zullen kunnen krijgen dan hagel voor hun jachtgeweren... :ROFLMAO:

#26 ·
Ik zie een probleem in het feit dat er nog geen vuurwapens eromheen zijn gebouwd. Ja, ik begrijp dat sommige pistolen het gebruiken. Er zijn echter geen wapens eromheen gebouwd die de slanke aard ervan benutten. . . Denk aan een superdunne pistool in 1911-stijl of andere extreem slanke pistolen.

Ik denk aan een pistool zoals de Springfield EMP, maar dan nog dunner dan de Browning 1911-380. Mijn punt is dat om het te verkopen, er een kapitalisatie van zijn unieke deugd moet zijn, namelijk dunner zijn. Heel simpel, zulke aanbiedingen zijn niet verschenen.

#28 ·
Ik heb geen ervaring met de 45 GAP en twijfel er niet aan dat het een effectieve patroon is. Het introduceerde gewoon een ander kaliber dat geen thuis kon vinden omdat het geen echt voordeel bood ten opzichte van bestaande patronen.

Aardig wat zoals de 30 Super.
.45 GAP beantwoordde destijds een probleem. Mensen wilden .45 ACP in een 9 mm pistool, .45 GAP deed dat en werd ook door tal van instanties in het hele land overgenomen. Wat de groei van .45 GAP op de civiele markt doodde, was het einde van de Clinton AWB en aan de LE-kant was het de FBI die terugging naar 9 mm.

#29 ·
.45 GAP lost destijds een probleem op. Mensen wilden .45 ACP in een 9mm formaat pistool, .45 GAP deed dat en werd ook door tal van instanties in het hele land overgenomen. Wat de groei van .45 GAP op de civiele markt doodde, was het einde van de Clinton AWB en aan de kant van de wetshandhaving was het de FBI die terugging naar 9mm.
dat probleem kan sneller terugkeren dan we denken....
met de manier waarop de politiek gaat met ole' joe, de Republikeinen in het Huis die niet eens een voorzitter in de stoel kunnen houden, een flinterdunne meerderheid in het Huis die wordt gecontroleerd door ruwweg 20 rechtse Trump-aanhangers, Trump-aanklachten, de vorm van de Senaat.........nou ja.....de 45 GAP zou zomaar eens een comeback kunnen maken van waarschijnlijk een versie van AWB 2......
de grote verkiezingen zijn volgend jaar...interessante tijden liggen in het verschiet....

#30 ·
Echte gebruikers en niet-tactische types: Hé, we willen de Bogyguard in een “plus” behandeling en misschien 32ACP maken?

SW: we gaan de 32ACP in een magnum veranderen en in een middelgroot pistool stoppen! Het internet en YTers zullen het opslokken!

Echte jongens: Uh, hé, dat is niet wat we vragen. We willen het in onze zak kunnen stoppen en niet veel terugslag hebben.

SW: we zullen het Super Carry noemen! Je krijgt nog een kogel!

Echte jongens: HĂ©, wat dacht je ervan om gewoon een serie 32H&R j-frames te maken en de BG-ding te vergeten.

SW: nog een kogel!

#32 ·
zo vlot als ik de LCP 380 heb gevonden......ik denk dat een 32 acp-versie goed zou verkopen...als in iets meer een upgrade ten opzichte van de keltec p32.....
Een van mijn droomwapens zou zijn om de 30SC te nemen en deze in te korten om een 32 kaliber rechte wand te maken die iets meer "wow" zou hebben dan de 32ACP, maar beter zou voeden omdat het niet semi-gerand of taps is. Stop dat dan in een Sig P938ish/Kimber Micro 9 frame voor een dubbel gestapeld pistool dat ik zou dragen en waar ik de helft van zou uitschieten! Als ik droom, droom ik groot!

Maar kunt u zich een LCP Max voorstellen, die daadwerkelijk werkt, in 32ACP. Of een G42 in een versprongen gestapelde 32ACP-kamer.

#37 ·
Een LGS biedt momenteel .30 Super EZ Shields aan voor tweehonderd dollar per stuk. Blazer Brass is twintig dollar per doos. Voor dat geld zou ik het gemakkelijk kunnen aanbevelen, zonder het gezien te hebben, aan mensen die gewoon een verdedigingswapen voor thuis in de la willen bewaren en af en toe een doos munitie willen verschieten. Wat is er niet leuk aan?

#38 ·
Dus het kaliber is er al bijna twee jaar en er is weinig discussie meer over. Het leek een interessant kaliber met potentie, maar na wat online onderzoek lijkt Federal er zelfs geen interesse meer in te hebben. Tenzij er natuurlijk iets achter de schermen gebeurt waar de vuurwapengemeenschap niets van weet. Heeft iemand op deze site iets gehoord???
Zonder een speciaal daarvoor gemaakte pistool zal de patroon uitsterven. Zonder een pistool dat gebruik maakt van zijn grootte en kracht biedt het niets wat een 9mm niet kan. Het is ontworpen zodat je 9mm-achtige kracht kunt hebben in een kleiner pistool dat ook meer patronen bevat.
De huidige pistolen zijn gemaakt op 9mm frames, dus het heeft geen echt voordeel. [pistool van dezelfde grootte dat ongeveer hetzelfde aantal patronen bevat]. DR